درباره بیمانی

یکی از چالش‌های مهم صنعت بیمه در سال‌های اخیر استفاده از بستر آنلاین در این حوزه است. با اینترنتی شدن جوامع، لازم است صنعت بیمه هم خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد. شرکت اطلس نگار آراد با برند بیمانی برای تسهیل و تسریع استفاده از خدمات بیمه‌ای، سامانه‌ای آنلاین زیر نظر بیمه مرکزی طراحی کرده است. در این سامانه صدور بیمه انجام نمی‌شود و بیمه‌گذار بعد از حادثه‌ می‌تواند از خدمات بیمانی استفاده کند. روند تعیین خسارت در بیمانی کاملا به صورت آنلاین است. هدف بیمانی این است که بیمه‌گذار بدون هیچ چالشی و تنها با استفاده از اینترنت و گوشی همراه خود بتواند فرایند تعیین خسارت را در ساده‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن انجام دهد. فاز اول اپلیکیشن بیمانی، مربوط به ارزیابی و تعیین خسارت شخص ثالث و تعیین مقصر آنلاین است اما در فازهای بعدی تمام رشته‌های بیمه را تحت پوشش‌ قرار می‌دهد.

چشم انداز بیمانی

شرکت اطلس نگار آراد در نظر دارد تا در برنامه چشم انداز خود، تمام رشته‌های بیمه خدمت تعیین مقصر به واسطه video call را را پوشش دهد. در واقع مسیر بیمانی در راستایی است که تمام فرایند تعیین خسارت انواع پوشش بیمه در بیمانی به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام شود. شرکت اطلس نگار آراد در نظر دارد تا در برنامه چشم انداز خود، تمام رشته‌های بیمه را پوشش دهد. در واقع مسیر بیمانی در راستایی است که تمام فرایند تعیین خسارت انواع پوشش بیمه در بیمانی به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام شود.

هیئت مدیره

1394
تا 1396
1396-1397
1397
1398
1399
1400
1401
1401

All right reserved Bimany.ir 2023 © 

Cookie Policy

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.

متوجه شدم